مناسب برای صنایعی که به دیگ بخار اشباع کارآمد و با کیفیت بالا نیاز دارند، از جمله آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، کارخانه های صنعتی، کارخانه های آزمایشی، برنامه های کاربردی فرآوری مواد غذایی و شیمیایی.

این ژنراتورهای همه کاره برای اکثر برنامه هایی که نیاز به بخار از 0 تا 100 دیگ بخار زاگرس دارند عالی هستند. هر واحد با ویژگی های اتوماتیک، از جمله کنترل کننده های فشار و سطح مایع، مخزن تحت فشار و شیر ایمنی کامل است و به طور کامل تحت قدرت تست شده است. هر یک باید قبل از ارسال، بازرسی کنترل کیفیت سفت و سخت زاگرس را پشت سر بگذارد.
بویلرهای الکتریکی زاگرس منبع شما برای انرژی سریع بخار اقتصادی.
منبع گرمای ایمن با استفاده آسان. بدون محصولات احتراق در محل
نصب آسان و سریع، فقط به اتصال آب و اتصال الکتریکی نیاز دارند
کاربردها عبارتند از: بخار برای مخازن، راکتورها، تقطیرها، اتوکلاوها، مواد رنگزا، محصولات غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پارافین، چسب، کتری با روکش بخار، استریل کننده، ردیابی لوله و رطوبت.
اگر یکی از این موجودات زیبا را در زیرزمین خود دارید، کارهایی وجود دارد که می توانید و باید به صورت هفتگی انجام دهید تا دیگ بخار خود را در بهترین حالت نگه دارید. همچنین کارهایی وجود دارد که نباید انجام دهید و باید آنها را به تکنسین خدمات معمولی خود بسپارید. 
او چک لیست خود را از موارد خدماتی دارد که باید هنگام انجام چکاپ پاییزی دنبال کند (یک مورد ضروری در لیست کارهای شما این است که مطمئن شوید چکاپ پاییز انجام شده است.) هر سال دو یا سه دیگ بخار را تعویض می کنم زیرا تعمیر و نگهداری هفتگی صاحب خانه و معاینه پاییز توسط مکانیک ماهر انجام نمی شود.